باطری فرسوده لیفتراک

آدین باتری خریدار انواع باتری فرسوده لیفتراک

حمل باتری در تهران و حومه تهران با آدین باتری بصورت حضوری و رایگان انجام می شود.

خرید و فروش باتری فرسوده لیفتراک

باطری‌های فرسوده به عنوان باتری‌هایی که می‌توانند سوددهی داشته باشند؛ گزینه مناسبی هستند. یعنی اگر شما باتری فرسوده در اختیار داشته باشید که دیگر کار نمی‌کند، می‌توانید آن را بفروشید و بابت فروش پول دریافت کنید. ما در این مبحث قصد داریم که راجع به باتری فرسوده لیفتراک صحبت کنیم و راجع به قیمت باتری و خرید و فروش آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر قصد دارید در این زمینه اطلاعات پیدا کنید، این مبحث را از دست ندهید تا اطلاعاتی در مورد خود باتری فرسوده لیفتراک و عوامل تعیین کننده قیمت به دست بیاورید که برای خرید و فروش به آنها نیاز دارید.

توضیحاتی در مورد باتری فرسوده لیفتراک

از این باتری‌ها در صنایع مختلف استفاده می‌کنند. وجود آنها می‌تواند عاملی برای راه انداختن خودروهای برقی و استاکر باشد. باتری لیفتراک معمولاً ترانس ۵۰ مگاهرتز دارد. داخل آنها هسته آهنی طراحی شده و کمترین میزان بهره‌برداری را برای مصرف نیرو و صحیح‌ترین عملکرد باتری را برای لیفتراک‌ها دارد.

اگر قصد فروش‌شان را دارید، به عنوان یکی از به صرفه‌ترین و فراوان‌ترین نوع باتری‌ها در بازار شناخته می‌شوند که خرید و فروش آنها خیلی رواج دارد.

باطری فرسوده لیفتراک در واقع به یک نوع باتری ساکن گفته می‌شود که سلول‌های دو ولتی دارد. قدرت آنها بین ۲۰۰ آمپر تا ۳۰۰۰ آمپر ساعت است. داخل جلدهای پلاستیکی با رنگ شفاف قرار داده شده‌اند.

سلول‌های دو ولتی موجود در آنها از طریق تسمه‌های سربی به پل باتری جوش داده می‌شوند و شما خیلی راحت می‌توانید از طریق پیچ و مهره به یکدیگر اتصال دهید. در صنایع مخابراتی و نیروگاه‌های تولید برق خیلی زیاد استفاده می‌شوند.

عمر آنها مفید و مشخص است؛ اما بعد از اینکه عمر مفیدشان به پایان می‌رسد و تبدیل به باتری فرسوده لیفتراک می‌شوند، می‌توانید آنها را در مجموعه‌های مختلف به فروش برسانید.

میزان شارژ باتری لیفتراک

باتری لیفتراک در شرایط مختلف نیاز به میزان متفاوتی از شارژ دارد؛ یعنی اصلاً نمی‌توان از قبل آن را پیش بینی کرد. زمان مورد نیاز برای شارژ این باتری با دیگر باتری‌ها مثل باطری خودروی معمولی متفاوت است. نحوه شارژ آنها به گونه‌ای است که باید به طور مستقیم به شارژر اتصال پیدا کند. اینکه چقدر باید باتری را شارژ کنید، بستگی به این دارد که چقدر از آن استفاده می‌شود اما چیزی که در مورد همه باتری‌های لیفتراک صدق می‌کند، این است که نباید آنها را بیشتر از ۳۰۰ بار در سال شارژ کرد.

خریدار باطری فرسوده لیفتراک

چنانچه قصد خرید باتری فرسوده لیفتراک را دارید، کافی است که به سایت آدین باتری مراجعه کنید. در مجموعه آدین باتری؛ قیمت‌های متفاوتی برای خرید و فروش این باتری‌ها ارائه می‌شود. عوامل زیادی هستند که می‌توانند قیمت‌ها را تغییر دهند که در ادامه راجع به آنها صحبت خواهیم کرد. شما می‌توانید با هزینه‌ای که خودتان مد نظر دارید و با رضایت کافی خرید یا فروش این باتری‌ها را از طریق آدین باتری به انجام برسانید.

قیمت باتری فرسوده لیفتراک

قیمت باتری فرسوده لیفتراک چقدر است

برای فروش باتری فرسوده لیفتراک حتماً باید در مورد هزینه‌ها اطلاعات داشته باشید و بدانید که چقدر هزینه برای خرید این تجهیزات باید پرداخت کنید. عوامل مختلفی هستند که می‌توانند روی قیمت باتری فرسوده لیفتراک به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تاثیر بگذارند. اگر شما این عوامل را بدانید، قطعاً خرید بهتری انجام خواهید داد.

عواملی که روی قیمت این باتری‌ها تاثیرگذار است، مربوط به آنتیموان، قلع و سرب به کار رفته شده داخل لیفتراک هستند. شما باید قیمت باتری را از قبل محاسبه کنید!

البته حواصتان باشد نوعی ماده اسید داخل این باتری‌ها وجود دارد و قبل از اینکه وزن را محاسبه کنید، باید آن را تخلیه کنید تا بتوانید وزن اصلی و قیمت دقیق را متوجه شوید.

فروش باطری فرسوده لیفتراک

اگر خودتان جزو افرادی هستید که باتری فرسوده لیفتراک در اختیار دارید، برای فروش آنها باید به مراکزی مراجعه کنید که به صورت تخصصی در این حرفه فعالیت می‌کنند. برای فروش باتری فرسوده لیفتراک کافی است که به مجموعه و سایت آدین باتری مراجعه کنید.

عوامل مختلفی روی قیمت باتری فرسوده لیفتراک تاثیرگذار است که توسط سایت و این مجموعه برای شما محاسبه می‌شوند. در نتیجه خیلی راحت می‌توانید فروش باتری را با قیمت مناسب انجام دهید که هم خودتان و هم خریدار رضایت کافی را داشته باشد.

فروش باتری فرسوده لیفتراک می‌تواند به شما کمک کند تا از این باتری‌های بلا استفاده پول به دست بیاورید. از طرفی خیالتان راحت است که این باتری‌ها خطری برای شما ندارند. چراکه نمی‌توانید در فضای خانه یا حتی در حیات خانه خود این باطری‌ها را نگهداری کنید. پس چه بهتر که در جایی مورد استفاده قرار بگیرند که می‌توانند مفید باشد یا اینکه دوباره تبدیل به مواد اولیه شوند و از آنها باتری‌های جدید تولید کنند. ما در این مقاله در مورد عوامل تاثیرگذار روی قیمت این باتری‌ها با شما صحبت کردیم. در نتیجه اکنون می‌دانید که اگر بخواهید این باتری‌ها را بخرید یا آنها را به فروش برسانید؛ چه عواملی تعیین کننده قیمت هستند و قیمت باتری‌ها را تغییر می‌دهند.

اسکرول به بالا
Call Now Button