باطری فرسوده ups

آدین باتری خریدار انواع باتری یو پی اس ups

حمل باتری در تهران و حومه تهران با آدین باتری بصورت حضوری و رایگان انجام می شود.

کاربرد باطری فرسوده یو پی اس

نیروگاه تولید برق

وزنه لیفتراک

صنایع مخابراتی

جالب است بدانید که باطری‌ها؛ حتی بعد از فرسودگی هم قابلیت استفاده دارند. در واقع مراکزی هستند که اقدام به بازیافت این باطری‌ها می‌کنند و دوباره از مواد اولیه آنها در جای دیگر استفاده می‌کنند. ما در این مبحث قصد داریم که راجع به باطری فرسوده ups صحبت کنیم. یکی از باطری‌های رایجی که فرایند تولید آن کاملاً پیشرفته است و کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

توضیحاتی در مورد باطری ups (یو پی اس)

باطر‌ی‌های ups جزو آن دسته از باطری‌هایی هستند که هیچ دستورالعمل خاصی برای نگهداری‌شان وجود ندارد. معمولا در انواع ۱۲ ولت به فروش می‌رسند. البته بعضی از آنها ۹ ولت و از نوع سیلداسید هستند که بیشتر از بقیه در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. داخل باطری ۱۲ ولتی، ۶ عدد سلول دو ولتی طراحی شده که به صورت پشت سر هم به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. در واقع یک نوع باطری داخلی به حساب می‌آیند.

نام دیگر آنها باطری سرب اسیدی است. اگر قصد استفاده از این باطری‌ها را دارید، حتما باید حواستان باشد که کاملاً ایزوله باشند و هیچگونه نشتی وجود نداشته باشد. در حقیقت توان و قدرت بالای این باطری‌ها باعث شده که در خیلی از صنایع شناخته شده باشند. شما خیلی راحت می‌توانید در مکان‌های مختلف آنها را نصب کنید. قابلیت جداسازی آن هم اصلاً پروسه سختی ندارد. در صورتی که خیلی دیگر از باطری‌ها چنین قابلیتی را ندارند.

انواع باطری ups (یو پی اس)

باطری سالم یا باطری فرسوده ups چند دسته‌بندی را شامل می‌شوند. در حالت معمول داخل آنها سرب اسیدی یا نیکل کادمیوم وجود دارد که معمولاً نوع سرب اسیدی رواج بیشتری دارد. دو دسته‌بندی از این نوع باطری‌ها وجود دارد که شامل باطری سرب اسیدی با درپوش باز و باطری سرب اسیدی با درپوش بسته خشک است.

باطری درپوش بسته بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد و فروش آنها هم بیشتر است. به خاطر اینکه طرفدار بیشتری دارد. معمولا قیمت بالاتری برای آنها در نظر گرفته می‌شود. علت هم این است که به خاطر درپوش بسته‌ای که دارند، آلودگی و کثیفی به داخل آنها نفوذ نمی‌کند و نیازی به مراقبت و چک کردن مدام وجود ندارد.
دوام و عمر آنها نیز بالاتر می‌رود.

به هر حال اگر شما قصد دارید اقدام به خرید و فروش باطری کنید، باید در مورد هر دو نوع اطلاعات کافی داشته باشید. از طرفی موارد و عوامل دیگری هم هستند که می‌توانند تفاوت‌هایی را در آنها ایجاد کنند.

مثلاً ولتاژ جزو ویژگی‌های مهمی است که باطری‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. مورد پر اهمیت این است که شما باید باطری ups ای را خریداری کنید که با دستگاه‌تان کاملاً سازگاری داشته باشد. از طرفی باید شرایط آب و هوایی را هم در نظر بگیرید و ببینید که قدرت فیزیکی باطری می‌تواند در شرایط آب و هوایی خاص محل زندگی شما دوام بیاورد یا خیر و بعد دست به خرید بزنید.

معمولاً داخل این باطری‌ها نیکل کادمیوم، لیتیوم و آلکالین مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید باطری‌هایی داشته باشید که طول عمر بالا نزدیک به ۱۰ سال داشته باشند، باطری نیکل کادمیوم گزینه مناسبی است که معمولاً نوع ۱۲ ولتی آنها به عنوان بهترین گزینه باطری سرب اسیدی شناخته می‌شود.

ضایعات باطری یو پی اس یو پی اس

این باطری‌ها کاملا باکیفیت و پرقدرت هستند؛ اما بعد از گذشت مدت زمانی ممکن است به هر دلیلی خراب شده یا طول عمرشان تمام شده و از کار بیفتند. به خاطر همین بسیار مهم است که بعد از استهلاک، باز هم بتوان از آنها استفاده مفید داشت. خوشبختانه این امکان وجود دارد که بازیافت شوند؛ یعنی می‌توانید آنها را برای بازیافت بفروشید و پول دریافت کنید.

شما با انجام این کار باطری را دوباره وارد چرخه بازیافت می‌کنید. در نتیجه از مواد اولیه آنها دوباره باطری‌های جدید تولید شده و وارد بازار می‌شوند. در نتیجه خیالتان راحت است که هیچ آسیبی هم به محیط زیست وارد نخواهد شد. کمپانی‌هایی که این باطری ها را تولید می‌کنند، خیلی راحت مواد ضایعاتی این باطری‌ها را از شما خریداری می‌کنند و اقدام به تولید باطری‌های جدید خواهند کرد.

خریدار باطری فرسوده ups

برای خرید باطری فرسوده در انواع مختلف از جمله باطری فرسوده ups مراکز مختلفی هستند که می‌توانید به آنها مراجعه کنید.  خوشبختانه سایت آدین باطری کارتان را آسان کرده است. شما خیلی راحت می‌توانید خرید و فروش را از طریق آدین باطری انجام دهید و مطمئن باشید که یک خرید امن و عالی را تجربه خواهید کرد.

قیمت باطری فرسوده ups

قیمت باطری فرسوده چیزی نیست که از قبل آن را مشخص کنید. یعنی باید یک سری عوامل مختلف در باطری‌ها در نظر گرفته شود. به طور مثال نوع باطری که استفاده می‌شود، میزان آمپر و وزن آن روی قیمت تاثیرگذار هستند. شاید شما فکر کنید که میزان آمپر چه اهمیتی در یک باطری فرسوده دارد اما در واقع همه این‌ها در قیمت این باطری‌ها تاثیرگذار بوده؛ چراکه می‌توانند در تولید نوع ضایعاتی که از آنها به دست می‌آورند، تاثیرگذار باشند و کیفیت آنها را تغییر دهند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار می‌توان به هزینه حمل و نقل، نوسانات بازار، قیمت سرب در بازار جهانی و مبالغ و هزینه‌های مربوط به بازیافت ضایعات باطری اشاره کرد.

فروش باطری فرسوده ups

چنانچه قصد خرید و فروش باطری فرسوده را دارید، به سایت آدین باطری مراجعه کنید. شما می‌توانید داخل این سایت باطری‌ها با مدل‌های مختلف از نوع فرسوده و ضایعاتی را به فروش برسانید. فروش این باطری‌ها خیلی راحت داخل این سایت انجام می‌شود. زیرا به صورت تخصصی عوامل تعیین کننده قیمت را بررسی کرده و قیمت اصلی را پیشنهاد می‌کنند. اینگونه اگر شما بعنوان یک مشتری؛ از قیمت رضایت داشته باشید، اقدام به فروش این باطری‌ها خواهید کرد و خیالتان راحت است که مبلغی دریافتی‌تان کاملا معقول بوده است.

شاید خیلی از شما تصورتان این است که یک باطری فرسوده دیگر قابل استفاده نیست؛ اما اشتباه می‌کنید. شما می‌توانید باطری فرسوده خود را دوباره تبدیل به ضایعات کنید و از آنها پول به دست بیاورید. ما در این مبحث به طور کامل راجع به خرید و فروش باطری فرسوده ups برایتان توضیح داده و گفتیم که چگونه باید این کار را انجام دهید و چه عواملی روی قیمت آنها تاثیرگذار هستند تا با اطلاعات و آگاهی بیشتری این کار را به انجام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Call Now Button