باطری اسیدی فرسوده

آدین باتری خریدار انواع باطری اسیدی فرسوده

حمل باتری در تهران و حومه تهران با آدین باتری بصورت حضوری و رایگان انجام می شود.

ساختار باتری اسیدی فرسوده

نکات الکتریکی

مواد شیمیایی

نگهدارنده‌ها

خرید و فروش باتری اسیدی فرسوده

چه چیز بهتر از اینکه بتوان از یک وسیله بلااستفاده هم پول درآورد. دقیقاً باتری اسیدی فرسوده این اتفاق را برایتان رقم می‌زند. باتری‌هایی که بعد از مدتی بلااستفاده می‌شوند و به هر دلیلی خراب شده‌ یا طول عمر آنها به پایان می‌رسد، قابلیت فروختن برایشان وجود دارد و تبدیل به پول می‌شوند. مواد داخل این باتری‌ها دوباره بازیافت شده و در صنایع و تکنولوژی‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. ما در این مبحث قصد داریم که راجع به باتری اسیدی فرسوده اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم و چگونگی فروش آنها را برایتان توضیح دهیم.

توضیحاتی در مورد باتری اسیدی

باتری اسیدی که به آن باتری سرب اسیدی هم گفته می‌شود، در دسته‌بندی باتری‌های قابل شارژ قرار می‌گیرد‌.

اولین بار یک فیزیکدان فرانسوی به نام گاستون پلانته در سال ۱۸۹۵ اقدام به تولید این باتری‌ها کرد. این باتری‌ها در لوازم نقلیه موتوری خیلی زیاد استفاده می‌شوند. در واقع ترکیبی از مواد الکتریکی، شیمیایی، فرم دهنده‌های مکانیکی و انواع نگهدارنده‌ها داخل آنها وجود دارد. بعد از مدتی ممکن است به هر دلیلی فرسودگی برای‌شان اتفاق بیفتد و در چنین شرایطی؛ بهتر است که اقدام به فروش آنها کنید تا دوباره بازیافت شوند و به عنوان مواد کاربردی مورد استفاده قرار بگیرند.

باطری به عنوان یک وسیله‌ای شناخته می‌شود که انرژی داخل آن ذخیره خواهد شد. اگر نیاز باشد، می‌توانید آنها را استفاده کرده و انرژی مورد نیاز وسیله مانند خودرو یا موتور سیکلت را از طریق این وسیله تامین کنید.

انواع مختلفی از این باتری‌ها در صنعت وجود دارند که هر کدام از لحاظ اندازه، سایز و کارایی با یکدیگر متفاوت هستند.  باتری سرب اسیدی جزو آن دسته از باطری‌هایی است که وزن سنگینی دارد. به خاطر همین نگهداری از باتری اسیدی فرسوده کار راحتی نیست. از طرفی وجود آن در منزل یا حتی در طبیعت خطرناک است، چراکه مواد سمی زیادی داخل آنها وجود دارد.

اجزای باتری اسیدی فرسوده

باتری اسیدی فرسوده مانند هر باطری دیگری اجزای مختلفی دارد که حتماً باید با آنها آشنایی داشته باشید. اجزای این باتری‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • الکترود که به آنها آنود یا صفحات مثبت هم گفته می‌شود. بیشترین ماده‌ای هم که در صفحات مثبت وجود دارد، سرب اسیدی یا اکسید سرب است.
  • بخش دیگری که به عنوان اجزای مهم باتری اسیدی باید به آنها اشاره کرد، صفحات منفی یا کاتد یا همان الکترود هستند. ماده تشکیل دهنده آنها هم سرب است.
  • الکترولیت یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده باتری اسیدی است که به عنوان مسیری برای عبور شارژ بین الکترود مثبت و منفی طراحی شده است.
  • از دیگر اجزا می‌توان به فاصله دهنده یا جدا کننده هم اشاره کرد. وظیفه اصلی‌اش این است که قطب مثبت و منفی را ایزوله کرده و آنها را از یکدیگر جدا کنند. وجود آنها می‌تواند عاملی برای ایجاد فاصله فیزیکی بین الکترودها شود که روی کاهش قیمت باتری تاثیرگذار است. البته که می‌تواند عاملی برای افزایش حجم آنها نیز باشد.

خریدار باتری اسیدی فرسوده

آدین باطری خریدار باتری اسیدی فرسوده

چنانچه قصد خرید و فروش این باتری‌ها را دارید، آدین باتری یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به آنجا مراجعه کنید. داخل سایت، خریداران زیادی هستند که قصد خرید باتری اتمی فرسوده را دارند. قیمت‌ها از قبل به خاطر عوامل مختلف تحت بررسی قرار می‌گیرد. سپس قیمت نهایی اعلام می‌شود تا شما تصمیم بگیرید که قصد خرید یا فروش این باتری‌ها را دارید یا خیر.

قیمت باطری اسیدی فرسوده

برای خرید و فروش هر نوع باطری عوامل مختلفی هست که می‌تواند تعیین کننده قیمت باشد. قیمت باتری اسیدی فرسوده هم تحت دو عامل مهم محاسبه می‌شود که روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. این دو عامل مهم آمپر و کیلوگرم هستند. یعنی هر چقدر که آمپر باتری بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت. اصلاً هم فرقی ندارد که شما باطری فرسوده داشته باشید یا باتری نو. در هر صورت آمپر تا ابد روی قیمت باتری تاثیرگذار است. اگر هم تعداد باتری‌های شما بیشتر از یک عدد باشد، قیمت آن را به صورت کیلویی و وزنی محاسبه کرده و به فروش می‌رسانند که طبیعتاً هر چقدر وزن آنها بالاتر باشد؛ قیمت نیز افزایش خواهد داشت.

البته که نوسانات ارز جهانی تاثیر زیادی روی قیمت سرب دارد. تاریخ تولید باتری، وزن و ظرفیت باتری و همچنین جنس صفحاتی که در آنها به کار گرفته شده است هم؛ روی قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

فروش باتری اسیدی فرسوده

فروش باتری اسیدی فرسوده را نمی‌توانید خودتان در بازار آزاد انجام دهید. البته که امکان این کار وجود دارد اما آنقدر سخت است که شرایط را دشوار می‌کند. بهترین حالت این است که شما به جایی مراجعه کنید که مرکز خرید و فروش این نوع باتری‌ها است. مجموعه آدین باتری مخصوص فروش باتری اسیدی فرسوده است که شما می‌توانید باتری‌ها را داخل این سایت طبق عوامل مختلف قیمت گذاری کنید و با خیال راحت فروش آنها را به مجموعه بسپارید.

باتری اسیدی فرسوده به عنوان باتری‌های رایج و پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته می‌شوند. حتی اگر طول عمر آنها به اتمام برسد و خاصیت خود را از دست بدهند، باز هم قابلیت فروش دارند. بدین منظور ما در این مبحث راجع به فروش باتری اسیدی فرسوده صحبت کردیم و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم تا بدانید که اگر قصد فروش داشته باشید، دقیقاً باید چه کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
Call Now Button